reklama

Pokracovanie

Preco sme tak lahko ovplyvnitelni?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neverim v krestanskeho Boha...takto skoncil moj posledny prispevok, ktory ani zdaleka nebol domysleny a pisany narychlo s tuzbou rychlej registracie na blogu. Pointa pokracuje v tom, ze existovalo stare nabozenstvo ,,Zoroastrizmus'', o ktorom sa dozvedame uz z diela Nietzscheho - Tak vravel Zarathustra. V pribehu ide o starsieho pustovnika, ktory hladal pravdu v samote, daleko od spolocnosti. Zaujimava je teoria viery v Abraxasa, tento boh predstavoval vsetky materialne a duchovne veci z dvoch stranok - dobrej a zlej. Z dobra vzdy vznikne ciastocne zlo a naopak zo zla vzdy vysvitne aj to dobre. Mozno bol Nietzsche na konci svojho posobenia v pschychickej a fyzickej nepohode ale jeho diela vzdy mali nieco do seba, ved napokon jeho filozofiu prebrali mnohi.. Najskor dalsi filozofi, alebo znamy nemecky spisovatel Herman Hesse a aj Hitler...Bol jednym z mala, ktori hovorili o tom, ako nam spolocnost ublizuje a pravda sa da spoznat len vtedy ak sa utiahneme do seba. Ak sa zamyslime nad touto myslienkou ma nieo do seba, ved vsetky meditacne ucenia su zalozene prave na tomto. Chcem pokracovat dalej v pisani, avsak pracovna doba mi to nedovoluje...Priatelia, moje myslienky nemaju konca, pokracovanie nabuduce...Prajem pekny den

Michaela Holicková

Michaela Holicková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Studentka zivota, skusenostny pocit na styridsat, byvala zurnalistka s mnoztvom publikacii v nemeckom a aj v anglickom jazyku. Rada by som v buducnosti vydala knihu alebo aspon pracovala v tejto oblasti ci uz pomimo prace alebo na plny uvazok. Pisanie mi umoznuje vyjadrovat svoje pocity, dostavat zo seba majstrovske diela a prinasa mi predovsetkym ukludnujuci pocit. Ked clovek nieco velmi chce a ide si za tym, dokaze to.. A ja som priebojna, odvazna nemam strach...Risk je zisk a ja to chcem vyskusat. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu